Friday, February 5, 2010

ESKİ AŞKIMI BULDUM!


Aah o çocukluk aşkları!!
O zamanlar internetsiz, tek kanallı televizyon zamanlarıydı. Bir parça, ancak dünya listelerinde veya en azından avrupa listelerinde top 10'a girerse, duyardık biz o parçayı. Duyardık üstelik; izlerdik değil!!

Benim idolüm David Cassidy'di.
Odamın duvarlarına kocaman posterlerini asmıştım; tek tük Türkiye'ye gelen yabancı gençlik dergisinden çıkma..(Bravo muydu neydi, en çok aldığım derginin adı..bir de Copains vardı galiba..)

"Partridge Family" diye bir dizide oynadığını duymuştum da, görmek hiç kısmet olmamıştı.(Kimseye de olmamıştır herhalde..) "Rock me baby" ve "Daydreamer" parçalarını dinleyip dururdum. (Parçaları youtube'da buldum, sözlerini bile unutmamışım, beraber söyledik bunca yıl sonra. Ben gerçekten de aşıkmışım şu David'e!!)
Sonra dizideki rol arkadaşı Susan Dey ile evlendiği haberi geldi. (Yine dergilerden birinden...)
Çok üzüldüğümü hatırlıyorum....
Hani derler ya, "ben çocukken Erol Evgin'le evlenmek isterdim", "ben falancayla", "ben filancayla" diye..
Ben David Cassidy'le evlenmek falan istediğimi hiç hatırlamıyorum, kimseyle evlenmek istediğimi de hatırlamıyorum ya, o da ayrı; ama demek ki onun bekar kalmasını istiyormuşum... Niyeyse..
Acaba evlendi diye mi bitmişti aşkım, yoksa gerçek bir aşkım olduğu zaman mı, hatırlamıyorum. Ama yıllar sonra, resimlerine ve eski parçalarına ulaşabilmek çok hoşuma gitti doğrusu.

Bu arada, sakın yeni resimlerine veya söyleşilerine bakmayın!!(Ben bir göz attım; şimdi unutmaya çalışıyorum..) Hayalleriniz yıkılmasın... Siz, siz olun, David'i bildiğiniz gibi hatırlayın...

Zaten eski aşkların her zaman anılarda kalmasından yanayım; büyüsünü bozmamak lazım..
Kavuşamazsanız "efsane" olur, kavuşursanız "bu muydu ya!" dersiniz "yazık" olur...

Resimleri görüp de, o yıllara gidenler için, "Rock me Baby" ve "Daydreamer" da fon müziği olsun:


Rock Me Baby


Daydreamer

No comments:

Post a Comment