Friday, July 8, 2022

Olumluya Odaklanınca Her Şey Olumluya Döner




Bardağın boş yanı mı, dolu yanı mı, yoksa bardağın doldurulabilir olması mı? 

Bugün size Pranik Şifa hocam sevgili Zeynep hanımın paylaşımı çok güzel olumlamalarla geldim.

Sahip olduğumuz diğer şeyler gibi sağlığımıza şükretmek de sağlıklı yaşamaya devam etmemiz için çok güzel bir başlangıç olur.

Aşağıdaki niyeti hissederek okumaya çalışın. Hepsini bir defada okumak zorunda değilsiniz. Hangi duyguların hangi organlarınızı etkilediğinin de farkına varmış olacaksınız bu şekilde.

Zeynep hanımın anlattığı minik bir hikayeyle başlayayım.

Hoca sınıfa elinde beyaz bir tahtayla girmiş. Tahtanın üzerinde tek bir siyah nokta varmış. Öğrencilerinden bu tahtayı anlatan bir kompozisyon yazmalarını istemiş. Hepsi o siyah noktayı tarif etmişler. Hoca sınıfa bakmış ve demiş ki: Birkaçınızın da tahtanın beyazını anlatmanızı beklerdim.”

Olumsuza odaklanmamaya çalışanlardanım ben de.

Bu güzel olumlamaları sizlerle de paylaşmadan edemedim.

Benden size bayram hediyesi olsun. Umarım işinize yarar.

Sevgili KALBİM, her an attığın ve hayatımda sevgi, merhamet, hoşgörü enerjisi oluşturduğun için sana teşekkür ediyorum. Sana depoladığım her acı ve sevgisizlik için senden özür diliyorum. Sağlıklı çalışan bir kalbim olduğu için şükürler olsun.



Sevgili BEYNİM, bedenimi ve yaşamımı yönettiğin, kontrol ettiğin için sana çok teşekkür ediyorum. Sana depoladığım her bir olumsuz inanç ve her bir olumsuz düşünce için senden özür diliyorum. Sağlıklı çalışan bir beynim olduğu için şükürler olsun.

Sevgili AKCİĞERLERİM, solumamı sağladığınız için ve hayatla duygu alışverişimi desteklediğiniz için size çok teşekkür ediyorum. Size depoladığım her bir kırgınlık ve her bir hoşgörüsüzlük için sizden özür diliyorum. Sağlıklı çalışan Akciğerlerim olduğu için şükürler olsun.

Sevgili KARACİĞERİM, aldığım besinleri enerjiye dönüştürdüğün ve beni toksinlerden arındırdığın için sana çok teşekkür ediyorum. Sana depoladığım her bir öfke için senden özür diliyorum. Sağlıklı çalışan bir karaciğerim olduğu için şükürler olsun. 

Sevgili MİDEM, besinlerimi hazmettiğin ve sindirdiğin için sana çok teşekkür ediyorum. Sana depoladığım her bir kaygı ve her bir kızgınlık için senden özür diliyorum. Sağlıklı çalışan bir midem olduğu için şükürler olsun.

Sevgili BÖBREKLERİM, beni arındırdığınız ve temizlediğiniz için size çok teşekkür ediyorum. Size depoladığım her bir korku ve her bir gerginlik için sizden özür diliyorum. Sağlıklı çalışan böbreklerim olduğu için şükürler olsun. 

Sevgili BAĞIRSAKLARIM, bana faydalı olan şeyleri alıp geri kalanlarını bedenimden attığınız için size çok teşekkür ediyorum. Size depoladığım her bir acı ve her bir suçluluk duygusu için sizden özür diliyorum. Sağlıklı çalışan ince ve kalın bağırsaklarım olduğu için şükürler olsun. 

Sevgili PANKREASIM, sindirimime yardım ettiğin ve bedenimin insülin dengesini sağladığın için sana çok teşekkür ediyorum. Sana depoladığım her bir hüzün için senden özür diliyorum. Sağlıklı çalışan bir pankreasım olduğu için şükürler olsun.

Sevgili SAFRA KESEM, karaciğerimden gelen safrayı topladığın ve bedenime aldığım yağların emilimini sağladığın için sana çok teşekkür ediyorum.. Sana depoladığım her bir güvensizlik duygusu için senden özür diliyorum. Sağlıklı çalışan bir safra kesem olduğu için şükürler olsun. 

Sevgili DALAĞIM, bağışıklık sistemimin bir parçası olduğun ve işi bitmiş kan hücrelerindeki demiri bedenime verdiğin için sana çok teşekkür ediyorum.. Sana depoladığım her bir gelecek kaygısı için senden özür diliyorum.Sağlıklı çalışan bir dalağım olduğu için şükürler olsun. 

Sevgili İDRAR KESEM, bedenimde biriken idrarı topladığın ve doğru zamanda bedenimden attığın için sana çok teşekkür ediyorum. Sana depoladığım her bir baskı duygusu için senden özür diliyorum. Sağlıklı çalışan bir idrar kesem olduğu için şükürler olsun. 

Sevgili KEMİKLERİM ve OMURGAM, bedenimin dik durmasını ve hareket etmesini sağladığınız için size çok teşekkür ediyorum. Size depoladığım her bir duygusal yük için sizden özür diliyorum. Sağlıklı bir omurgam ve kemiklerim olduğu için şükürler olsun. 

Sevgili DERİM, bedenimi dış dünyadan koruduğun, bedenimin ısısını ayarladığın ve toksinleri bedenimden attığın için sana çok teşekkür ediyorum. Sana depoladığım her bir utanç duygusu için senden özür diliyorum. Sağlıklı ve güzel bir cildim olduğu için şükürler olsun.

Sevgili DAMARLARIM ve KANIM, bedenimde yaşamın akmasını sağladığınız için size çok teşekkür ediyorum. Size depoladığım her bir hayal kırıklığı ve hee bir sorgulama için sizden özür diliyorum. Sağlıklı damarlarım ve sağlıklı kanım olduğu için şükürler olsun.

Sevgili CİNSEL ORGANLARIM, ürememi ve cinselliğimi yaşamamı sağladığınız için size çok teşekkür ediyorum. Size depoladığım her bir suçluluk duygusu için sizden özür diliyorum. Sağlıklı çalışan cinsel organlarım olduğu için şükürler olsun. 

Sevgili GÖZLERİ, dünyayı görmemi sağladığınız için size çok teşekkür ediyorum. Size depoladığım her bir kabullenmeme ve her bir direnç için sizden özür diliyorum. Sağlıklı gözlerim olduğu için şükürler olsun. 

Sevgili KULAKLARIM, dünyayı duymamı sağladığınız için size çok teşekkür ediyorum. Size depoladığım her bir şikayet için sizden özür diliyorum. Sağlıklı kulaklarım olduğu için şükürler olsun.

                       Sevgiyle, sağlıkla kalın.

                   Nice mutlu dağlıklı bayramlar.


                  

                            


No comments:

Post a Comment